lite-annat

Alla inlägg den 14 april 2013

Av J S H - 14 april 2013 21:53


  På videon så är det Sebastian från Glee som sjunger live while were young av one direction och jag älskar dom så sjukt mycket! och jag gillar Sebastian också och när han gjorde denna låten så föll jag som pladask! Herre min skapare så snygg och söta och allt annat en kille kan vara är han. Om ni inte tittar på Glee så bör ni göra det för det är super bra! Man kan titta på det på www.swefilmer.com (där det är me svensk text, men alla avsnitt finns dock inte) sen kan man titta på det på www.tvseries.net (där det finns alla avsnitt men utan text) -J

Av J S H - 14 april 2013 21:45

Hej alllihopa!! hur mår ni? Själv är jag lite omskakad efter en väldigt hård natt från igår. Men det får gå bra och det får lösa sig. Imorgon ska jag på ett möte och fixa och dona lite. Sen är jag så himla uppspelt för om 7dagar åker jag och S till Stockholm och om 9dagar så ska vi se Justin!!! För vi ska ju på hans konsert! och jag har väntat på detta i 287dagar så jag är så himla uppspelt över detta! Men hur är det med alla er där ute? Hoppas att ni mår bra! annars får ni inte glömma att skriva till oss och prata med oss om ni mår dåligt    Vi har varit lite tröga med skrivandet men det ska skärpa sig! vi har väldigt mycket att göra i skolan just n nationellaprov nästan hela veckan! Men ha det sött allihopa så kommer det snart en del av It's a secret! -J 

Presentation


vi är tre 15årig tjejer som inte bryr sig om vad andra tycker om våra kläder utan vi väljer att ha det vi vill ha på oss. Vi har blivit mobbade hela högstadiet och vi ska berätta för er hur ni kan göra det bättre.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är bäst i min blogg?
 Modet
 Naglarna
 Mobbningen
 Annat

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards